Doel en methode

Samen gaan we kijken hoe we jou gewoontes kunnen aanpassen zodat jij kan bereiken wat belangrijk is voor jou! Is het rust, overzicht, tijd of gemak wat je belangrijk vindt, samen gaan we hier naar toe werken. 

 

In mijn werk en dagelijks leven ben ik altijd bezig geweest met slimmer werken in plaats van harder werken. Op zoek naar een manier die het beste bij mij past. Mijn doelen waren altijd tijd creëren voor dingen waar ik blij van wordt, overzicht krijgen in de spullen en taken binnen mijn werk en thuis en als laatste niet te vergeten: rust. Ik ben een liefhebber van structuur en wil anderen graag begeleiden in het scheppen van overzicht, ruimte en rust.

 

Graag help ik jou met het maken van keuzes en aanbrengen van structuur. 

Samen bepalen we de juiste methode voor jou en zorgen we dat je meteen aan de slag kan. Of het nu is om je huis op orde te krijgen, je huishouden te organiseren, administratie thuis of op je werk op orde te krijgen of time management. Via een gratis intake kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn voor jou!

 

Contact

 

Stap 1: Intake

We proberen inzicht te krijgen in jouw doelen

en bespreken de mogelijkheden 

 

Stap 2: Opruimen

Samen sorteren en categoriseren we alle spullen.

Keuzes maken: houden, doneren, verkopen of weggooien.

 

Stap 3: Organizen

We delen alles opnieuw in. We creëren overzicht met (nieuwe) organizers en maken labels.

 

Bespaar tijd

Werkt efficient

 

Persoonlijk

Samen kunnen we het aan

 

Structuur

Krijg overzicht en rust

 

Op je werk

Structuur op je werkplek

WhatsApp logo